Galetes decorades


El meu primer llibre de galetes decorades! Però no serà l'últim!!!
El món de les galetes decorades!!!; qui ho havia de dir que era tant complex... ho havia vist de les pel·lícules de EEUU, galetes grans, decorades, de diverses formes...
I fa un temps, pels vols de Nadal, buscant idees per quin seria el detall que donaré pel Baptisme del meu segon fill (ja estic donant una pista!), vaig trobar un blog (no recordo quin era, sinó el nombraria, perquè ha estat la meva inspiració!), on una mare, n'havia fet unes pel seu fill. Un cotxet, un peüc... ella deia que havia extret la recepta del blog "El Rincon de Bea" i jo es clar, mi vaig posar... i els tutorials, fantàstics que té, les mostres de galetes fetes per ella... en fi, hem vaig començar a enganxar... i internet és molt gran, i hi ha mil pàgines, vaig començar a investigar... i ara ja estic totalment enganxada a aquest món. Ja he comprat talla pastes, boquilles, manegues pasteleres, colorants, un llibre de la Marcela Capó... en fi, el meu home hem farà fora de casa, però jo estic encantada amb la meva nova afició!!!

Comentaris

Entrades populars