Pel papa i els Joseps de la família!!!

Felicitats!

Avui, el meu fill gran (bé gran; falta una setmaneta per fer 4 anyets!), doncs bé, com deia, el meu primogènit!!! je, je... té dia de festa al cole! i em decidit en motiu del dia del pare i St Josep; fer un regales al papa i als Joseps de la família: El Pi (el meu germà, que és el padrí de bateig), i el iaiu Josep Mº (el meu papa). Així doncs, aquí teniu els regals, un dibuixet fet amb molt de carinyo!!!

Pel papa: Un castell, el papa i el drac!!!

Pel Iaiu Josep M: Unes floretes, i un núvol que deixarà anar aigua per regar-les...


Pel Pi: Un cargolet papa, i el seu fillet cargolet...



Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars