Un follet de sucre...

Tot va començar un dia, en que ve el meu germanet i em demana un brownie amb alguna cosa especial, per algú molt especial per a ell... i començo a pensar...
Que podia fer? la petició era un brownie de xocolata amb nous, i que d'alguna manera, amb aquest es podes donar un missatge a la Laura (la persona especial de la que us parlo...)
En fi, i si fem alguna cosa relacionada amb el fred, amb l'hivern, amb la màgia dels regals... Un follet???
I si, jo que ja fa temps que vull intentar fer figuretes de fondant, doncs ja em veieu fent un follet...
De fet, n'estic força orgullosa... potser les orelles, un xic desproporcionades...
Però, i qui ho sap? algú ha vist mai un follet?
Doncs res, us presento al meu i aquest regal especial...
 
Aquí en teniu un pas a pas...

Com podeu anar observant, començo modelant un tros de fondant de color blanc, el tenyeixo dels colors que utilitzaré i començo a donar forma...
Per enganxar una peça amb l'altra, m'ajudo d'un pinzell amb llet concentrada (molt poca quantitat).
I per donar consistència al cos, poso un escuradents a l'interior perquè no es deformi...
  I un cop vestit... ben tapadet... vaig enroscar amb un trosset de la bufanda el missatge que hauria de dur el brownie... un full on posava que el regal per l'aniversari de la Laura, era un viatge a Andorra per dos! je, je...
 
 En fi, que per molts anys Laura!!! petonets de la famili!!! i aquí teniu com va quedar tot plegat...

  Estoy enlazando esta entrada a la fiesta de enlaces del blog Personalización de Blogs

Comentaris

  1. Guau! T'ha quedat genial el follet! M'agrada moolt!! ^^
    Bones Festes!
    Petons.

    ResponElimina
  2. Molt xulo aquest brownie tan especial. Bon Nadal!

    ResponElimina
  3. Tens unes mans delicades Gemma. Aquest follet fa que quasi no em fixi amb el brownie que hi ha a sota.
    Unes molt bones festes i feliç 2013!
    Petonets als petits i una abraçada ben forta per a tu,
    Nani

    ResponElimina
  4. Me fascina hacer figuritas desde pequeña y este paso a paso para un duende tan hermoso me encanta!

    Felices fiestas!

    ResponElimina
  5. Quin pas a pas més ben fet! a mi m'ha enamorat la presentació del misatge especial per la persona especial... és molt original!

    ResponElimina
  6. Gemma me ha encantado, parece que va a salir corriendo en cualquier momento!!! Os deseamos una Feliz Navidad, disfrutad al máximo de estos días con los pequeños de la familia!

    ResponElimina
  7. Les deseo una Feliz Navidad y un Próspero año 2013

    Un abrazo, Agusti Cangrejo Grande

    ResponElimina
  8. Quin follet més bonic! M'encanta!
    Per cert, vinc de la festa d'enllaços de Blanca!

    Em quedo per aqui!
    Molts petons!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

♥ Tot i que no sempre tinc temps, i en ocasions no puc contestar els missatges, m'encanta que em visitis i sobretot que em deixis un comentari! això em demostra que el bloc es viu!
Gràcies per passar per aquí, i per les teves opinions... entre tots aprenem. I aquesta es una de les finalitats del meu bloc, aprendre i donar a conèixer.
Petonets! i torna aviat!!!

Entrades populars